Utstillerinfo Bergen

Vi har gleden av å invitere deg til Wellbeing Festival i Bergen 6.-8. april 2018 i Bergens storstue, Grieghallen! 

Påmelding 

Påmelding skjer ved å fylle ut skjemaet nederst på denne siden.
Påmeldingen er bindende. Ved avbestilling mindre enn tre måneder før festivalen, må standplassen betales i sin helhet. Ved avmelding innen tre måneder før festivalen belastes 1000,- NOK i avmeldingsgebyr per modul. Du er ikke sikret plass før du har mottatt skriftlig bekreftelse fra oss. Du vil da også motta faktura.

Standen  

En modul har et areal på 2 X 2 m.

Prisen for en modul er 3950,- NOK eks.mva

Inkludert i standleien følger det med et bord, to stoler og strøm opp til 500 watt. Vegger er ikke inkludert i leien. Bordstørrelse: 180 x 40 x 72. Ekstra bord/stoler utover hva som er inkl. i standleien koster kr. 100,- pr. bord og kr. 50,- pr. stol, og betales kontant på festivalen til «registrering for utstillere».

Skillevegger og standutstyr 

Skillevegger er ikke inkludert i standleien. Vegger kan bestilles fra Plenum Decora AS, ta kontakt med Torstein Danielsen på torstein@plenumdecora.no eller tlf: 922 36 451. Jo tidligere du bestiller vegger, jo enklere blir det, både for deg og leverandøren. Bestiller du først samme uke som festivalen, eller på stedet, tilkommer et tillegg i pris.

Salkart

Bergen 2017

Strøm

Strøm er inkludert i leien. Det er ikke strømuttak ved hver enkelt stand, så ta med ekstra skjøteledning og forgreiningskontakter. Skal mer enn 500 W benyttes, gi skriftlig beskjed om dette så snart som mulig. Utstiller må sørge for belysning til egen stand. Det vil være dempet belysning i hallen. Levende lys er ikke tillatt.

Levering av vaktliste – Frist torsdag 30. mars

Utstillerne vil få tilsendt vaktlister. Disse ønsker vi i retur innen torsdag 30. mars, med oversikt over alle som skal jobbe ved standen i løpet av helgen. Dersom vaktliste ikke er levert, kommer kun den registrerte utstiller inn. Innlevert vaktliste kan ikke endres uten samtykke fra arrangør. Fra og med torsdag 5. april kan utstillere få utdelt adgangstegn i innsjekken.

Montering 

Salen er åpen for montering for utstillere torsdag 5. april i tidsrommet kl. 17-22. Benytt hovedinngangen eller kjøreporten. Montering/rigging fortsetter fredag 6. april fra kl. 8-12.30. Merk! Fredag må alle utstillere og hjelpere registreres inn først. Fredag kl.12.30 skal standen være klar og søppel/emballasje skal være fjernet.

Demontering 

Nedrigg vil foregå søndag 8. april fra kl. 18-22. Utstillere har ansvar for at søppel fjernes fra standplass. Container finnes ved kjøreporten. Alle varer og rekvisita skal være ute av Grieghallen innen kl. 22 søndag kveld. Utstillere som ikke rydder opp etter seg risikerer å måtte dekke ekstrautgfter for rydding.

Varelevering 

Varer kan leveres til Grieghallen, torsdag 5. april fra kl. 17.00. Adresse: Grieghallen, Edvard Griegs plass 1, 5015 Bergen. Varene merkes med «Wellbeing Festival, Dovregubbens Hall«. Evt. varehenting etter festivalen må avklares med arrangør. Tidspunkt for henting: man 9. april, kl. 10-12. Husk tydelig merking av varene!

Sikkerhet / forsikring 

VISJON står ikke ansvarlig ved eventuelt tyveri eller skade på standutstyr eller varer. Deltakere bes selv å vurdere nødvendigheten av evt. forsikring. Selv om det vil være sikkerhetsvakt tilstede ved arrangementet, kan det likevel være lurt å dekke til “fristende” varer utenom åpningstiden.

Åpningstider for publikum

Fre.13-20, lør. 11-20, søn. 11-18.

Festivalområdet er åpent for utstillere og messehjelpere

Torsdag 17.00-22.00, fredag: 8.00-20.15,  lørdag 10.30-20.15 og søndag 10.30-22.00.

Viktig på festivalen 

1. Utdeling av flyere o.l., og oppheng av plakater skal kun skje fra egen stand.
Det er ikke tillatt å dele ut reklame til andre utstillere på deres stand eller i fellesområdene.
2. Levende lys er ikke tillatt.
3. Ta hensyn til naboen ved bruk av røkelse og musikk.
4. Det er utstillers ansvar å holde standen ren og ryddig. Hensatt søppel etter festivalens slutt vil bli fakturert.
5. Alle utstillere må holde seg innenfor sin oppmålte stand. Dette gjelder også for skilt og stoler.

Vi forventer at alle våre utstillere har satt seg inn i følgende lover og forskrifter:
Er du alternativ behandler: Lov om Alternativbehandling og Forskrift om markedsføring av alternativbehandling av sykdom.
Selger du produkter: Lov om Markedsføring.

Kontaktinformasjon 

Vi kan i perioder ha stor pågang på linjen, og dermed være vanskelige å få fatt i.
Epost anbefales!

Festivalkoordinator
Therese Stordahl
Epost: messe@magasinetvisjon.no
Tlf: 99708158

Programansvarlig
Eirik Svenke Solum
Epost: eirik@magasinetvisjon.no
Tlf: 934 60 308

Jeg ønsker å melde meg på messen i Bergen
* Felt med stjerne må fylles ut.

Navn:*
Firma:
Org.nr.:
E-post:*
Tlf:*
-
Adresse:
Mobil:
-
Webside:
Bransje (maks tre):*

Jeg bestiller følgende antall moduler (2X2m) á kr. 3.950,- + mva (inkl. ett bord, to stoler og 500W elektrisitet)

Antall moduler:*
Plasseringsønsker, vennligst oppgi tre alternativer (endemoduler koster 500,- ekstra):
Inkludert i standleien er muligheten til å holde minst ett foredrag /minikurs på 45 min. Kontaktperson for foredragene er Eirik Solum: eirik@magasinetvisjon.no, 22 33 84 04. (Vi minner om at det ikke er anledning til å ta imot betaling for foredrag på våre messer.) Foredragets tittel:
Foredragstekst (maks 350 tegn):
Jeg trenger følgende ekstrautstyr til foredraget:
Jeg ønsker annonse i messeprogrammet: Messeprogrammet deles ut til alle besøkende og gir deg en unik mulighet til å nå ut til publikum.
*